Nog 2 weken tot aan het grote avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christa De Lange-Doorn - WaarBenJij.nu Nog 2 weken tot aan het grote avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christa De Lange-Doorn - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken tot aan het grote avontuur

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Christa

13 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Heee allemaal,

Spannnnnnnnnnnend. Het is bijna zo ver, nog 2 weken tot aan mijn eerste grote avondtuur alleen. Ik ga naar Bonaire. Voordat ik hier verder over ga schrijven wil ik mijn man bedanken dat hij me dit gunt. Ik ga je enorm missen.

Ik begin 1 november met werken in het Hospitaal San Fransisco te Kralendijk. 40 Uur in de week voor 6 maanden (eigenlijk 5.5 maand daar ik nog 2 weken vakanatie heb :-)). Ik kan me er nog geen voorstelling van maken, maar dat ik er zin in heb is een ding wat zeker is.

Buiten dat ik daar ga werken, ga ik genieten van het eiland zelf, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe taal leren, uitgaan, duiken, wandelen, een uitstapje naar Aruba maar ook naar Curacao en misschien naar Miami.

Deze laatste weken in het mooie Nederland ga ik me tas inpakken en nog afscheid nemen van allemaal lieve mensen. Ga jullie ook enorm missen.

Ik blijf jullie op de hoogte houden van mijn avondturen. Eigenlijk had ik vandaag al een avontuurtje, dacht van all places in Hippolytushoef een boek over hoe leer ik Papiaments te kopen, helaas haha, dan maar in Osdorp.

Tot gauw!!

Xx
Christa

  • 15 Oktober 2012 - 17:12

    Marja:

    Lieve Christa

    Wat een belevenis, ik ga je zeker volgen
    en jij gaat een geweldige tijd tegemoet.
    veel plezier.

    dikke kus.
    we gaan elkaar vast nog wel via de mail spreken voor je weg gaat.

  • 15 Oktober 2012 - 17:23

    Herja:

    He meis

    Ik weet nu al dat ik je verslagen zeker zal gaan lezen. Leuk om op de hoogte te blijven van alles wat je daar onderneemt. Ik weet zeker dat jij een positieve energie heen brengt wat de bevolking daar een beetje blijer zal maken.. Heel veel plezier.

  • 15 Oktober 2012 - 19:11

    Anneke:

    Lieve Christa,

    Heel veel plezier, je gaat een super tijd tegemoet!
    Als je terug bent staat er een mooi feestje te wachten ;-)
    Vorige week datum geprikt, 1 juni!

    Ben benieuwd naar je avonturen.

    Liefs Anneke

  • 16 Oktober 2012 - 11:06

    Lanneke:

    Lieverd, ik ga je helemaal volgen! heel veel plezier daar!

  • 16 Oktober 2012 - 13:44

    Cindy:

    Lieve Christa,

    Een nieuw avontuur op weg naar een nieuw levensvuur.
    Een nieuwe reis,weg uit deze sleur.
    Naar een nieuw pad vervult je dromen, om weer op nieuwe plekken te komen.

    Geniet er van!

    xx Cindy

  • 16 Oktober 2012 - 14:18

    Siem Doorn:

    Hoi Schat,

    Heel veel plezier op Bonaire en uiteraard ga ik je volgen,maar laat ook af en toe( meer af als toe vanzelf) wat van je horen.
    Liefs en geluk. Daddy

  • 17 Oktober 2012 - 10:46

    Klaas En Janny Vd Breul:

    Lieve Christa.

    Ook wij gaan je volgen.Zijn erg nieuwsgierig naar je verhalen straks.Geniet er van en natuurlijk
    hopen we dat je heelhuids terug zult komen.Want weet dat je gemist zal worden in ons kikkerlandje.

    Liefs en veel gezondheid. Oom en Tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christa

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 692
Totaal aantal bezoekers 9975

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 02 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: